شاهین سئو

آکادمی نیلا

شاهین سئو

آکادمی نیلا

توضیحات بیشتر درباره بالابر خانگی

ولتاژ دستگاه
انواع سیستم های گرمایش منزل با برق تک فاز و سه فاز قابل استفاده می باشد. انتخاب موتور تک فاز یا سه فاز به توان و جریان نامی آن بستگی دارد. قدرت و جریان موتور نیز با توجه به ظرفیت بار و سرعت دستگاه محاسبه می شود.
آسانسور خانه تک فاز
اگر ظرفیت بالابری زیاد نباشد، می تواند با برق تک فاز کار کند. در شرایط عادی موتور تک فاز 2.2 کیلووات یا 3 اسب بخار قابل قبول است. ظرفیت بار یک دستگاه الکتریکی تک فاز نباید بیش از 250 کیلوگرم باشد. البته سرعت بالابر عامل مهم دیگری است که بر قدرت موتور تأثیر می گذارد. سرعت آسانسورهای تک فاز معمولاً از 0.1 تا 0.15 متر بر ثانیه محاسبه می شود.
آسانسور ساختمان سه طبقه
اگرچه ظرفیت و سرعت کم است، اما ترجیحاً از موتورهای سه فاز استفاده شود. موتورهای سه فاز عملکرد خوب و صدای کم دارند. اگر ساختمان دارای برق سه فاز است بهتر است از موتور سه فاز استفاده شود.
آسانسور هیدرولیک خانگی
از آنجایی که آسانسورهای خانگی برای ارتفاعات کم حرکت (دو تا چهار ایستگاه) مستقر می شوند، معمولاً از سیستم های محرک هیدرولیک استفاده می شود. آسانسور هیدرولیک خانگی مزایا و ویژگی های زیادی را در هنگام استفاده، نصب به ارمغان می آورد و ایمنی خوبی را برای دستگاه فراهم می کند. آسانسور خانگی هیدرولیک با استفاده از جریان و فشار روغن با جک هیدرولیک و پاور پک کار می کند. در ادامه مهمترین تجهیزات و قطعات یک بالابر خانگی هیدرولیک شرح داده شده است. برای آشنایی با انواع قطعات ساختمان هیدرولیک، می توانید صفحه قطعات هیدرولیک ساختمان را بررسی کنید.
آسانسور خانگی
واحد منبع تغذیه هیدرولیک
سیستم قدرت بخشی از سیستم هیدرولیک است که جریان روغن را تامین می کند و حرکت را کنترل می کند. یک نیروگاه از اجزای اصلی تشکیل شده است: شیرهای کنترل، پمپ ها و موتورها. برخی دیگر از قطعات و اجزای هیدرولیک و الکتریکی علاوه بر الکتریسیته برای کنترل و محافظت از سیستم نیز خدمت می کنند. شیرهای فشار شکن، دستگاه های مانیتورینگ و کنترل، شیرهای ایزوله و ... بدنه اصلی پاور یونیت مخزن سوخت است که سوخت مورد نیاز سیستم را ذخیره می کند.
شیر بالابر هیدرولیک
شیر هیدرولیک وظیفه کنترل جریان روغن در سراسر سیستم را بر عهده دارد. تنظیم و تنظیم جریان به جک و خروجی بر عهده شیر کنترل می باشد. از آنجایی که کیفیت عمل بالابر بستگی زیادی به عملکرد صحیح شیر کنترل دارد، آن را مهمترین قسمت کل دستگاه می نامند. شکی نیست که یک دستگاه بالابر کامل بدون شیر کنترل کیفیت نمی تواند به درستی عمل کند. آسانسور خانگی بالاکو از شیر کنترل اصل ساخت بلین آلمان استفاده می کند که بهترین کیفیت را در بین محصولات مشابه دارد. یکی از مزایای شیر بلین علاوه بر قابلیت اطمینان بالا، امکان تنظیم دقیق است. بهترین شیرهای چک توپ برای کاربردهای بالابر، طرح های دو و سه حباب دار هستند.
موتور بالابر
می توان گفت مهم ترین و مهم ترین قسمت آسانسور موتور آن است. موتورهای آسانسور خانگی در یک سیستم هیدرولیک برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی برای سیستم مورد نیاز هستند. در واقع موتور بالابر به عنوان مبدل قدرت عمل می کند. همچنین با مطالعه راهنمای خودروهای برقی می توانید در مورد موتور بیشتر بدانید.
پمپ فشار آب
یکی دیگر از اجزای مهم بالابر هیدرولیک پمپ هیدرولیک است. پمپ در سیستم هیدرولیک برای تامین جریان لازم برای حرکت سیستم ضروری است. به این ترتیب پمپ با حرکت موتور الکتریکی می چرخد ​​و با مکیدن روغن از مخزن، آن را به ژاکت می رساند.
لاوی
جک بالابر شامل یک پیستون متحرک در یک سیلندر ثابت است که توسط جریان روغن حرکت می کند. کابین بالابر به دلیل حرکت پیستون جک حرکت می کند. جک بالابر باید از نظر ساختار، وسایل ایمنی و نوع عملکرد از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار باشد. تفاوت خاصی بین جک بالابر خانگی و جک بالابر آب وجود ندارد. برای آشنایی با انواع جک آسانسور، مشخصات فنی، الزامات ایمنی و ساختار و اجزای آن، مقاله جک آسانسور هیدرولیک در این سایت را مطالعه فرمایید.
انواع مدل آسانسور خانگی
یک آسانسور خانگی ساده
یک آسانسور خانگی ساده شامل تجهیزات رانندگی، قطعات مکانیکی مانند ریل، کابل، کانکتور و غیره و همچنین کابین و درهای طبقه می باشد. داشتن کابین آسانسور و درب استاندارد برای ایمنی ضروری است. همچنین دستگاه باید مجهز به چتر ایمنی، شیرهای هیدرولیک و ایمنی و شیر انفجار ایمنی باشد.
خطرات بلند کردن خانه
آسانسور خانه با کابین
آسانسور خانگی مانند آسانسور است. ایمنی مسافران باید به طور کامل تضمین شود. استفاده از آسانسور بدون کابین مسافر برای جابجایی افراد بسیار خطرناک است. آسانسور باید دارای کابین مسقف با دیوارهای محکم و امکانات و اجزای ایمنی کافی باشد. کابین آسانسور را می توان با استفاده از مواد و پوشش های مختلف طراحی و تولید کرد، به ویژه برای استحکام بالا، قابلیت تنظیم ارتفاع و مونتاژ و جداسازی. کابین آسانسور معمولا با استفاده از پانل های فولادی خم شده ساخته می شود. در مرحله بعد می توان دیوارهای داخلی را با استفاده از ورق استیل، چوب ام دی اف و غیره تزئین کرد.

درباره جعبه پلکسی

در این مقاله با استفاده از ورق های پلکسی (پلکسی رنگی، پلکسی شفاف، پلکسی شفاف اکریلیک) دوره جذابی را برای کسانی که قصد ورود به عرضه و ساخت محصولات پلکسی را دارند، معرفی جعبه پلکسی در 6 مرحله را پوشش داده ایم. . گرفت
ساخت جعبه با استفاده از پلکسی گلاس یکی از بهترین راه ها برای بسته بندی هدایا، اقلام و تجهیزات شما مانند جواهرات، لوازم آرایشی، شکلات و غیره است. از آنجایی که استفاده از این ورق ها مقرون به صرفه است، مشتریان و کاربرانی که از این جعبه ها استفاده می کنند بسیار راضی هستند. در ادامه با یکی از ساده ترین روش های ساخت جعبه آشنا می شویم.
اگر با ورق پلکسی آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم بررسی کنید که ورق پلکسی چیست.
1_طراحی
برای آموزش ساخت جعبه پلکسی در 6 مرحله ابتدا باید ابعاد و طرح مورد نیاز خود را مشخص کنید.
تمام جعبه های پلکسی معمولاً یکسان ساخته می شوند و به طور کلی یکسان هستند و در جزئیات متفاوت هستند.
جعبه شیشه ای یک مکعب پلکسی است که در هر طرح و رنگی که بخواهید ساخته می شود.
این جعبه شیشه ای در 6 نوع مختلف تزئین و ساخته شده است.
جعبه دیواری شیشه ای
جعبه پلکسی روی در
جعبه های پلکسی بادوام
یک جعبه پلکسی با زنگ
یک جعبه پلکسی ساده
جعبه پلکسی با درب
آموزش ساخت جعبه پلکسی در ۶ مرحله
تمامی ظروف شیشه ای فوق ظروف شیشه ای ساده هستند. جعبه پلکسی ساده به معنای جعبه ای با چهار جداره، کف و سقف باز است.
انواع جعبه پلکسی اولین جعبه های ساده ای هستند که در آن در، لولا و پایین اضافه می شود، بنابراین یک جعبه شیشه ای جدید با کاربری جدید ایجاد می شود.
بنابراین برای ساخت جعبه پلکسی کافی است یک جعبه ساده طراحی کنید و سپس لولاها، درها و ... را در نظر بگیرید.
پیش نیازها:
سایز مورد نظر خود را مشخص کنید.
با خود یک حاکم درجه عالی داشته باشید.
برای قطعات کوچک از کاغذ سنباده استفاده کنید.
چسب نواری
گام 1.2.3
دستگاه برش پلکسی گلاس
2_ برش لیزری
برش لیزری باید به درستی انجام شود و به تمامی نکات مربوط به عملیات برش پلکسی توجه شود. در مقاله قبلی اشاره کردم که یکی از کلیدهای موفقیت آمیز برش لیزری ورق های پلکسی، دقت بالا و سرعت پایین کار است.
پلکسی با کیفیت باید در جعبه پلکسی استفاده شود. بهتر است از ورق های پلکسی که کیفیت خوبی ندارند استفاده نکنید. زیرا تمامی مراحل ساخت جعبه پلکسی را پوشش می دهد و محصول نهایی شما را برای شما مضر می کند.
هنگام برش لیزری مطمئن شوید که سرعت و دقت دستگاه به درستی تنظیم شده است تا برش به درستی انجام شود.
توصیه می کنیم قبل از انجام کار اصلی آن را در صفحه دیگری تست کنید تا از سرعت و قدرت سازنده مطمئن شوید.
نکته مهم دیگری که برای تمیزی و کیفیت بهتر کار توصیه می شود این است که لیبل های مقوایی را از دو طرف ورق جدا نکنید زیرا کمک ناشی از برش لیزری ورق پلکسی باعث کثیف شدن و کثیف شدن لبه های کار می شود. .
پلکسی گلاس
3_ وسایل مورد نیاز
جعبه های پلکسی در سه نوع ساخته می شوند.
سنت ایرانی
روش جدولی
یک روش ساده
در این مرحله نحوه ساخت یک جعبه ساده را توضیح می دهیم.
4_ مجمع یاسا
مونتاژ یکی از مهم ترین مراحل ساخت جعبه پلکسی است. برش و طراحی لیزر پلکسی گلاس، اگرچه نیاز به دقت دارد، اما پیچیده نیست. قسمت اصلی و مهم در ساخت جعبه پلکسی، مونتاژ است. همانطور که در قسمت قبل گفته شد 3 روش برای مونتاژ جعبه وجود دارد که در هر سه روش برای چسباندن قطعات پلکسی از چسب کلروفرم استفاده خواهد شد.
اما قبل از آن باید قطعات پلکسی با هم ثابت شوند.
برای این کار می توانید از نوار چسب استفاده کنید یا می توانید از برچسب مقوایی روی خود ورق پلکسی گلاس استفاده کنید. برای مونتاژ جعبه های پلکسی بهتر است از کاغذ چسب با عرض سه سانتی متر استفاده کنید.
وقتی قطعات ورق پلکسی به عنوان دیواره های جعبه در کنار هم قرار می گیرند، از تکه های چسب برای ثابت نگه داشتن آنها استفاده می کنیم.
دقت کنید که چسب هایی که برای نگه داشتن پلکسی گلاس استفاده می شود محکم به سطح آن بچسبند تا هنگام زدن چسب کلروفرم تکه های پلکسی تکان نخورند.
اگر در حین کار بی احتیاطی کردید و لبه های کاغذ هم تراز نبودند (کوتاه و بلند)، نگران نباشید. لبه های کار را با سمباده صاف و تمیز کنید.
4_ اتصال درب
همانطور که می دانید برای ساخت دیوار و جعبه به کف پوش و درب نیاز داریم پس برای تهیه روکش یک پلکسی را اندازه و برش بزنید. در نهایت لبه های کار را تمام کرده و در جعبه قرار دهید.
6_ مراحل تکمیلی
درب تمام شده را با یک یا دو لولا به جعبه وصل کنید و برای امنیت بیشتر یک قفل کوچک در جلوی جعبه پلکسی قرار دهید تا بتوانید در را قفل کنید.
از این جعبه دست ساز می توان برای نگهداری جواهرات و اشیای قیمتی، محل نگهداری شیرینی و شکلات، صندوق رای و ... استفاده کرد.
به همین ترتیب فقط با کمی تغییر درب بالای جعبه می توانید محصولی مانند جعبه آب نبات، جعبه لوازم آرایشی و ... بسازید.
بوسکا پلکسی گلاس
امیدواریم این آموزش ساخت جعبه پلکسی برای شما مفید بوده باشد.

ویژگی های پرستار خوب

به دلایلی در زندگی، همیشه باید افراد را به انجام کارهای خاصی در خانه خود دعوت کنیم. پرستار بچه، نظافتچی، باغبان و پرستار.
اجرای صحیح دستورات پزشک مهمترین وظیفه یک پرستار در منزل است پزشک مسئول معاینه، تجویز دارو و کنترل علائم وخامت یا بهبود بیماری و انجام دستورات پزشک تا بهبودی کامل بیمار، خانواده و اطرافیان است. خطرناک ترین وضعیتی که ممکن است رخ دهد زمانی است که یک پرستار احساس کند بیشتر از پزشک می داند پرستار حق ندارد به دستور پزشک به اظهارات و نظرات خود توجه کند. خواب آلودگی و خواب عمیق از دیگر موارد خطرناک در درمان برخی بیماری هاست
بسیار مهم است که پرستار با کوچکترین صدا یا تماس از خواب بیدار شود. پرستاران باید برای تقویت این مهارت ها تلاش کنند. زیرا باید قبل از وقوع حادثه برخورد کرد و چه بسا یک چرت کوتاه در یک لحظه بحرانی باعث فاجعه شود. مراقبت دقیق و مراقب از دیگر وظایف خواهر ششدنگ است. یک لحظه می تواند باعث سقوط بیمار از تخت یا در موارد جدی تر از پله ها یا بالکن شود. حتی پتو را می توان از بیمار جدا کرد و سرما می تواند بیماری را بدتر کند.
اما همانطور که کاپیتان مسئول حفاظت از مسافران و وسایل آنها در هواپیما است، پرستار نیز مسئول مراقبت از بیمار در منزل است.
اگر به بیمار نیاز است در زمان معین و به مقدار معین چندین دارو و قرص داده شود، بهتر است پرستار پس از مصرف دارو به جای تکیه بر حافظه خود و یادداشت برداری در برگه، مطالب را یادداشت کند. . اطمینان از اینکه کار گزارش به پزشکان تکمیل شده است نیز می تواند به راحتی انجام شود.
نکته مهم دیگر در اتاق بیمار رعایت سکوت و حفظ آرامش بیمار است. بلند صحبت کردن، ایجاد صدا با کفش در حین راه رفتن، ایجاد صدا با حرکت دادن صندلی گهواره ای، استفاده از رادیو و تلویزیون با صدای بلند، بستن و باز کردن در و پنجره ها با قدرت، تا کردن و تکان دادن لباس ها با سر و صدا، صحبت کردن با صدای بلند با تلفن و در نهایت صداهای نامناسب در خانه و تلفن همراه از مصادیق ایجاد مزاحمت و برهم زدن آرامش در اتاق بیمار است.
از سوی دیگر، چت کردن یا صحبت کردن با گوش، اشاره به انگشتان پا نیز در اتاق بیمار توهین آمیز است.
غذا یا نوشیدنی بیمار معیار دستور پزشک است و پرستار نباید از بیمار بپرسد چه غذا یا نوشیدنی دوست دارد بلکه باید به دستور پزشک عمل کند.
● ویژگی های یک پرستار خوب
مهربانی و دلسوزی، هوش بالا، هوشیاری، هوشیاری، سکوت (انجام کار بدون سروصدا)، هوش و مهربانی از عناصر یک پرستار خوب است. علاوه بر موارد ذکر شده، پرستاران باید از نظر فنی و پزشکی در کار خود صلاحیت داشته باشند تا بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.
▪ صبر و بردباری: شفقت به بیمار برای کاهش رنج بیمار خوب است. صبر بهترین راه برای مراقبت از بیماران است. صبر و شفقت چیزهایی است که افراد خودخواه ندارند و نمی توانند با پول بخرند، بلکه فقط از عشق و نیکی دل ناشی می شود.
▪ هوش و درک بالا: داشتن هوش و درک بالا به پرستار این توانایی را می دهد که اصول و مبانی مراقبت از بیمار را به خوبی یاد بگیرد و در موقعیت های مختلف به کار گیرد. توجه: لزوم دقت بر همگان آشکار است. شخصی که بدون توجه به دستور پزشک یا آنچه روی شیشه دارو نوشته شده به بیمار دارو می دهد یا به جای 10 قطره 20 قطره به بیمار می دهد. در واقع او توانایی های خود را زیر سوال می برد.
▪ فعال بودن: آشنا بودن و فعال بودن از شروط لازم و شرایط لازم هنگام انجام هر کاری است و در اتاق بیمار نیز لازم است. اگرچه برای انجام همه کارها پرانرژی بودن لازم نیست، اما بدون شک نبود این کیفیت باعث بروز حوادث و مشکلات می شود. افراد زیادی هستند که در کار خود تجربه و تخصص زیادی دارند اما به دلیل بی دقتی همیشه مشکل ایجاد می کنند.
▪ شادی و هیجان: اتاق بیمار باید مملو از شادی و طراوت باشد. خوشبختی مثل خورشید خوشایند است و همه از آن سود می برند بدون اینکه به کسی آسیبی برسانند. در اتاق بیمار جایی برای دیدن چهره غمگین یا شنیدن صدای غمگین وجود ندارد. زیرا در اتاق بیمار ناراحتی و ناراحتی زیادی وجود دارد و اضافه شدن غم و اندوه در آن مکان باعث افزایش بیماری فرد می شود. بنابراین، همه باید تلاش کنند تا امید را در آن محیط بازگردانند. یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه هرجا زندگی هست امید هست.
رعایت نظم و نظافت: رعایت بهداشت اطراف بیمار و توجه به گرما و سرما (دمای) اتاق در مراقبت از بیمار مهم است. اطراف بیمار نباید هیچ چیز کثیفی وجود داشته باشد. البته چندین بار در روز نظافت و سروصدا توصیه نمی شود. بهتر است قبل از تمیز کردن، آن را با یک حوله مرطوب پاک کنید یا بیمار را به اتاق دیگری منتقل کنید.
از این گذشته، ذکر این نکته ضروری است که صحبت در مورد علائم بیماری (غیر از پزشک)، مرگ دیگران، شباهت علائم یک بیماری به دیگران و مقایسه فرد بیمار اشتباه است. اتاق این گونه صحبت ها در مقابل بیمار بر قسمت های مختلف مغز که در بهبود و بازسازی کلی بدن نقش دارند اثر می گذارد و باعث تشدید بیماری یا ایجاد افسردگی در فرد می شود.

جهت دریافت خدمات پرستاری با ما همراه باشید