شاهین سئو

آکادمی نیلا

شاهین سئو

آکادمی نیلا

توضیحات بیشتر درباره بالابر خانگی

ولتاژ دستگاه
انواع سیستم های گرمایش منزل با برق تک فاز و سه فاز قابل استفاده می باشد. انتخاب موتور تک فاز یا سه فاز به توان و جریان نامی آن بستگی دارد. قدرت و جریان موتور نیز با توجه به ظرفیت بار و سرعت دستگاه محاسبه می شود.
آسانسور خانه تک فاز
اگر ظرفیت بالابری زیاد نباشد، می تواند با برق تک فاز کار کند. در شرایط عادی موتور تک فاز 2.2 کیلووات یا 3 اسب بخار قابل قبول است. ظرفیت بار یک دستگاه الکتریکی تک فاز نباید بیش از 250 کیلوگرم باشد. البته سرعت بالابر عامل مهم دیگری است که بر قدرت موتور تأثیر می گذارد. سرعت آسانسورهای تک فاز معمولاً از 0.1 تا 0.15 متر بر ثانیه محاسبه می شود.
آسانسور ساختمان سه طبقه
اگرچه ظرفیت و سرعت کم است، اما ترجیحاً از موتورهای سه فاز استفاده شود. موتورهای سه فاز عملکرد خوب و صدای کم دارند. اگر ساختمان دارای برق سه فاز است بهتر است از موتور سه فاز استفاده شود.
آسانسور هیدرولیک خانگی
از آنجایی که آسانسورهای خانگی برای ارتفاعات کم حرکت (دو تا چهار ایستگاه) مستقر می شوند، معمولاً از سیستم های محرک هیدرولیک استفاده می شود. آسانسور هیدرولیک خانگی مزایا و ویژگی های زیادی را در هنگام استفاده، نصب به ارمغان می آورد و ایمنی خوبی را برای دستگاه فراهم می کند. آسانسور خانگی هیدرولیک با استفاده از جریان و فشار روغن با جک هیدرولیک و پاور پک کار می کند. در ادامه مهمترین تجهیزات و قطعات یک بالابر خانگی هیدرولیک شرح داده شده است. برای آشنایی با انواع قطعات ساختمان هیدرولیک، می توانید صفحه قطعات هیدرولیک ساختمان را بررسی کنید.
آسانسور خانگی
واحد منبع تغذیه هیدرولیک
سیستم قدرت بخشی از سیستم هیدرولیک است که جریان روغن را تامین می کند و حرکت را کنترل می کند. یک نیروگاه از اجزای اصلی تشکیل شده است: شیرهای کنترل، پمپ ها و موتورها. برخی دیگر از قطعات و اجزای هیدرولیک و الکتریکی علاوه بر الکتریسیته برای کنترل و محافظت از سیستم نیز خدمت می کنند. شیرهای فشار شکن، دستگاه های مانیتورینگ و کنترل، شیرهای ایزوله و ... بدنه اصلی پاور یونیت مخزن سوخت است که سوخت مورد نیاز سیستم را ذخیره می کند.
شیر بالابر هیدرولیک
شیر هیدرولیک وظیفه کنترل جریان روغن در سراسر سیستم را بر عهده دارد. تنظیم و تنظیم جریان به جک و خروجی بر عهده شیر کنترل می باشد. از آنجایی که کیفیت عمل بالابر بستگی زیادی به عملکرد صحیح شیر کنترل دارد، آن را مهمترین قسمت کل دستگاه می نامند. شکی نیست که یک دستگاه بالابر کامل بدون شیر کنترل کیفیت نمی تواند به درستی عمل کند. آسانسور خانگی بالاکو از شیر کنترل اصل ساخت بلین آلمان استفاده می کند که بهترین کیفیت را در بین محصولات مشابه دارد. یکی از مزایای شیر بلین علاوه بر قابلیت اطمینان بالا، امکان تنظیم دقیق است. بهترین شیرهای چک توپ برای کاربردهای بالابر، طرح های دو و سه حباب دار هستند.
موتور بالابر
می توان گفت مهم ترین و مهم ترین قسمت آسانسور موتور آن است. موتورهای آسانسور خانگی در یک سیستم هیدرولیک برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی برای سیستم مورد نیاز هستند. در واقع موتور بالابر به عنوان مبدل قدرت عمل می کند. همچنین با مطالعه راهنمای خودروهای برقی می توانید در مورد موتور بیشتر بدانید.
پمپ فشار آب
یکی دیگر از اجزای مهم بالابر هیدرولیک پمپ هیدرولیک است. پمپ در سیستم هیدرولیک برای تامین جریان لازم برای حرکت سیستم ضروری است. به این ترتیب پمپ با حرکت موتور الکتریکی می چرخد ​​و با مکیدن روغن از مخزن، آن را به ژاکت می رساند.
لاوی
جک بالابر شامل یک پیستون متحرک در یک سیلندر ثابت است که توسط جریان روغن حرکت می کند. کابین بالابر به دلیل حرکت پیستون جک حرکت می کند. جک بالابر باید از نظر ساختار، وسایل ایمنی و نوع عملکرد از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار باشد. تفاوت خاصی بین جک بالابر خانگی و جک بالابر آب وجود ندارد. برای آشنایی با انواع جک آسانسور، مشخصات فنی، الزامات ایمنی و ساختار و اجزای آن، مقاله جک آسانسور هیدرولیک در این سایت را مطالعه فرمایید.
انواع مدل آسانسور خانگی
یک آسانسور خانگی ساده
یک آسانسور خانگی ساده شامل تجهیزات رانندگی، قطعات مکانیکی مانند ریل، کابل، کانکتور و غیره و همچنین کابین و درهای طبقه می باشد. داشتن کابین آسانسور و درب استاندارد برای ایمنی ضروری است. همچنین دستگاه باید مجهز به چتر ایمنی، شیرهای هیدرولیک و ایمنی و شیر انفجار ایمنی باشد.
خطرات بلند کردن خانه
آسانسور خانه با کابین
آسانسور خانگی مانند آسانسور است. ایمنی مسافران باید به طور کامل تضمین شود. استفاده از آسانسور بدون کابین مسافر برای جابجایی افراد بسیار خطرناک است. آسانسور باید دارای کابین مسقف با دیوارهای محکم و امکانات و اجزای ایمنی کافی باشد. کابین آسانسور را می توان با استفاده از مواد و پوشش های مختلف طراحی و تولید کرد، به ویژه برای استحکام بالا، قابلیت تنظیم ارتفاع و مونتاژ و جداسازی. کابین آسانسور معمولا با استفاده از پانل های فولادی خم شده ساخته می شود. در مرحله بعد می توان دیوارهای داخلی را با استفاده از ورق استیل، چوب ام دی اف و غیره تزئین کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد